شنبه، اردیبهشت ۱۹، ۱۳۹۴

دانلود نرم افزار سوپر فورج SuperForge



دانلود نخسه کامل نرم افزار سوپر فورج  همراه با آموزش کاربردی به زبان فارسی 
و همچنین آموزش کامل نصب برنامه و راه اندازی آن بر روی ویندوز سون

دانلود نرم افزار سوپر فورج SuperForge


نرم افزار سوپر فورج  چیست؟
نرم افزار Super Forge سوپرفورج یک نرم افزار تحلیلی تجاری فوق العاده قوی در زمینه مدل سازی و شبیه سازی فرآیند های شکل دهی دو بعدی و خصوصا سه بعدی می باشد.
مبنای کار این نرم افزار شاخه تحلیلی المان محدود می باشد که از طریق محیط گرافیکی بسیار ساده این نرم افزار با مدل فیزیکی ارتباط برقرار می کند. به کمک این نرم افزار فرآیندهای مختلف آهنگری ، خمکاری و اکستروژن در حالتهای گرم و سرد قابل شبیه سازی می باشد.
توانایی بی نظیر در مدل سازی فرآیندهای شکل دهی سه بعدی ، قابلیت اعتماد بسیار بالا ، نتایج دقیق ، سرعت بالای تحلیل ، داشتن کتابخانه قوی مواد و نیز سادگی کار منجر به استفاده وسیع این نرم افزار در شرکت های بزرگ و کوچک مرتبط با قطعه سازی در سرتاسر دنیا (مثل شرکت تویوتا) شده است.
از جمله ویژگی های مهم این نرم افزار کم بودن تعداد و در عین حال قابلیت های بسیار بالای ابزارها می باشد.
نرم افزار کتیا نرم افزاری قوی برای طراحی به کمک کامپیوتر (CAD)، مهندسی (تحلیل) به کمک کامپیوتر (CAE) و ساخت به کمک کامپیوتر (CAM) از سیستمهای مطرح روز دنیا در صنایع هوافضا (هواپیما سازی)، دریائی، عمران (ساختمانی)، خودرو سازی، طراحی سازه، ادوارات صنعتی، کارخانجات لوازم خانگی و ... که از این نرم افزار در پرسه های طراحی صنعتی خود استفاده می کنند.
توانایی بی نظیر در مدل سازی فرآیندهای شکل دهی سه بعدی ، قابلیت اعتماد بسیار بالا ، نتایج دقیق ، سرعت بالای تحلیل ، داشتن کتابخانه قوی مواد و نیز سادگی کار منجر به استفاده وسیع این نرم افزار در شرکت های بزرگ و کوچک مرتبط با قطعه سازی در سرتاسر دنیا (مثل شرکت تویوتا) شده است.
از جمله ویژگی های مهم این نرم افزار کم بودن تعداد و در عین حال قابلیت های بسیار بالای ابزارها می باشد.
نرم افزار کتیا نرم افزاری قوی برای طراحی به کمک کامپیوتر (CAD)، مهندسی (تحلیل) به کمک کامپیوتر (CAE) و ساخت به کمک کامپیوتر (CAM) از سیستمهای مطرح روز دنیا در صنایع هوافضا (هواپیما سازی)، دریائی، عمران (ساختمانی)، خودرو سازی، طراحی سازه، ادوارات صنعتی، کارخانجات لوازم خانگی و ... که از این نرم افزار در پرسه های طراحی صنعتی خود استفاده می کنند .

سوپر فورج+سوپر فورج



نرم افزار سوپر فورج (SuperForge) محصول شرکت MSC.Software است. این نرم افزار یک نرم افزار تخصصی جهت تحلیل فرآیندهای شکل دهی فلزات همچون فورجینگ، اکستروژن و خمکاری می باشد. با وجود استفاده سریع و راحت، می توان جواب های قابل قبولی برای طراحی در صنعت از آن گرفت که می تواند جایگزین مناسبی برای روش های تجربی در صنعت شود. نرم افزار سوپر فورج قابلیت گرافیکی بسیار خوبی دارد، یعنی تعریف پارامتر های مختلف اولیه مانند پرس همراه با شکل آن ها است و به راحتی می توان شرایط اولیه را برای فرآیند شبیه سازی تعریف نمود. مراحل و قسمت های مختلف شبیه سازی در یک نمودار درختی قرار می گیرد و به راحتی می توان پارامترهای مختلف را انتخاب، تعویض و اصلاح کرد.
قابلیت طراحی اشکال هندسی اولیه در این نرم افزار ضعیف است ولی به راحتی می توان اشکال هندسی را از سایر نرم افزار های طراحی CAD به محیط آن وارد کرد. از قابلیت های این نرم افزار ایجاد مش بندی خودکار در قالب و قطعه اولیه است. در نسخه اولیه، تحلیل مکانیکی را نمی توان بر روی قالب اعمال کرد و مش بندی قالب فقط برای تحلیل گرمایی در بحث انتقال حرارت صورت می گیرد. در واقع قالب یک جسم صلب فرض می شود. در نسخه های بعدی قابلیت تحلیل مکانیکی قالب هم به آن اضافه شد و اگر مایل به تحلیل قالب باشیم باید خواص مکانیکی قالب را هم تعریف کنیم.
در نسخه اولیه نرم افزار سوپرفورج فقط امکان حرکت انتقالی قالب در راستای بالا و پایین وجود دارد و ناچارا فرآیندهای شکل دهی که نیاز به حرکت دورانی قالب است مانند نورد را نمی توان با آن شبیه سازی کرد. این مشکل در نسخه های بعدی مرتفع گردیده است و امکان حرکت دورانی قالب هم اضافه شده است. به این ترتیب اغلب فرآیند های معمول شکل دهی فلزات را می توان به کمک این نرم افزار مدل کرد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار خروجی نتایج به صورت شکل، نمودار، انیمیشن و برش مقطع است، می توان تعداد دفعات نحوه خروجی اطلاعات را در حین اجرای برنامه به دلخواه تنظیم کرد و توزیع هر پارامتر خروجی که مایل باشیم بر روی شکل سه بعدی تغییر شکل یافته در هر مرحله ای از عملیات شکل دهی مشاهده کنیم.
ویژگی های نرم افزار سوپر فورج SuperForge چیست؟
امکان اندازه گیری ابعاد قطعه کار در هر مرحله از شکل دهی وجود دارد و می توان فاصله بین دو نقطه دلخواه را اندازه گرفت. این نرم افزار بیش از ده خروجی شامل تنش موثر، تنش در راستای هر یک از محورها، کرنش موثر، کرنش در راستای هر یک از محورها، درجه حرارت، فشار، توزیع چگالی، فاصله عمودی سطح قطعه کار تا سطح حفره قالب و غیره را داراست. در مورد اشکال متقارن می توان با تعریف صفحه تقارن فقط بخشی از شکل هندسی قالب و قطعه کار را مورد تحلیل قرار داد تا زمان اجرای برنامه کاهش یابد. مثلا اجسام با تقارن محوری را می توان با یک قطاع 30 درجه تحلیل کرد. از دیگر قابلیت های نرم افزار امکان تحلیل دو بعدی است. در مورد اجسام با تقارن محوری و یا اگر بخواهیم یک صفحه با شرایط کرنش مسطح (صفحه ای) از یک جسم را تحلیل کنیم می توان از تحلیل دو بعدی که زمان بسیار کم اجرا را نیاز دارد، استفاده کرد.
از ویژگی های این نرم افزار امکان شبیه سازی فرآیندهای شکل دهی چند مرحله ای است، مانند فرآیند آهنگری چند مرحله ای که در هر مرحله شکل جسم کامل تر می شود. برای تعریف هر مرحله می توان شکل نهایی قطعه کار در مرحله قبل را به عنوان شکل اولیه مرحله جدید تعریف کرد. در این صورت شرایط اولیه مانند دما به طور خودکار از مرحله قبل بازخوانی می شود. سطوح کوچکی که سطح جسم را احاطه کرده اند، در طی اجرای برنامه بر اثر تکنیک افزایش تفکیک پذیری بسیار زیاد می شود. در فرآیندهای چند مرحله ای اگر قطعه کار از مرحله قبل با همان سطوح در مرحله جدید مورد تحلیل قرار گیرد زمان محاسبات افزایش چشمگیری می یابد. به این دلیل این امکان وجود دارد که قبل از شروع مرحله جدید سطوح کوچک را اصلاح کنیم و تعداد آن را کاهش دهیم. این عمل را می توان در حین اجرا برای قطعات پیچیده نیز انجام داد تا محاسبات راحت تر انجام شود. از دیگر امکانات این نرم افزار امکان شبیه سازی سرد شدن قطعه کار در تماس با قالب و محیط قبل و بعد از عملیات شکل دهی می باشد به این ترتیب می توانیم کنترل بهتری روی دمای قطعه کار به خصوص در فرآیندهای چند مرحله ای داشته باشیم.
دلیل عمده سرد شدن قطعه داغ مدت زمان تماس با سطح قالب در قبل و بعد از هر مرحله عملیات شکل دهی است. از دیگر قابلیت هایی که از نسخه 2002 به بعد این نرم افزار اضافه شده است امکان تحلیل فرآیند به روش اجزای محدود است. هم چنین می توان از روش حل با معادلات درجه اول یا درجه دوم استفاده کرد که در صورت استفاده از معادلات درجه دوم زمان محاسبه بسیار زیاد می شود. در موقع شبیه سازی می توانیم هر مقدار درصد از زمان اجرای تحلیل را به یکی از روش های دلخواه حجم محدود درجه اول، درجه دوم و یا اجزای محدود اختصاص دهیم. در حالت پیش فرض تمام تحلیل ها بر اساس حجم محدود درجه اول انجام می شود.
superforge


از دیگر امکاناتی که در نسخه جدید این نرم افزار ارائه شده است امکان شبیه سازی خطوط جریان مواد البته برای اشکال ساده است. این کار توسط نقاط بسیار زیادی چسبیده به سطح فلز اولیه که همراه جریان فلز جا به جا می شوند صورت می پذیرد. این نرم افزار دارای یک مرجع یا کتابخانه از مواد تعریف شده است که در هنگام تعریف شبیه سازی می توان از آن استفاده کرد. به جای تعریف خواص مواد به صورت دستی یک ماده مشخص را از کتابخانه به محیط نرم افزار باز خوانی می کنیم. در نسخه جدید نرم افزار این کتابخانه تکامل زیادی یافته است و شامل مواد آهنی و غیر آهنی زیادی شده است. به غیر از خواص مواد هر پارامتر دیگری از شرایط اولیه که یکبار تعریف کردیم را می توان در کتابخانه ذخیره کرد و در شبیه سازی های بعدی مورد استفاده قرار داد.
اساس کار این نرم افزار تحلیل به روش حجم محدود و مدلسازی لاگرانژی است. در مدلسازی لاگرانرژی، مواد به همراه المان های ایجاد شده حرکت کرده و شرایط مرزی مورد نظر اعمال می شود. در مدلسازی فرآیندهای شکل دهی فلزات یکی از عمده ترین مشکلات، تغییر شکل بیش از حد المان ها و خارج شدن شکل آن ها از شرایط تحلیل می باشد. لذا در این مدلسازی ها نیار به مش بندی مجدد در حین فرآیند وجود دارد، که این کار در نرم افزار سوپر فورج به طور خودکار انجام می شود. در روش حجم محدود المان های حجمی، تقسیمات ساده ای از فضا می باشند و بوسیله نقاط اتصالی تعریف می شوند. این نقاط در فضا ثابت بوده و لذا شبکه حجم محدود نیز به صورت یک محدوده ثابت مرجع عمل می نماید و مواد از بین المان ها با حجم ثابت حرکت نموده و جرم، اندازه حرکت و انرژی از هر المان به المان دیگر منتقل می شود. در نتیجه برای حرکت مواد نیازی به شبکه بندی مجدد نمی باشد.
یکی از ویژگی های نرم افزار سوپر فورج مجهز بودن آن به برنامه های پیش پردازنده است. برنامه های پیش پردازنده برای تهیه اطلاعات ورودی نوشته شده اند. این برنامه ها قادرند تا تنها با دادن شکل هندسی جسم مورد نظر، عمل شبکه بندی را انجام دهند و مختصات و اطلاعات مربوط به المان ها را مشخص کنند و از این رو، به طور قابل توجهی از حجم کارهایی که توسط تحلیل گر باید صورت گیرد، می کاهند. برنامه پس پردازنده نیز برای پردازش اطلاعات خروجی نوشته شده اند. این برنامه ها اطلاعات خروجی را می گیرند و آن ها را به صورت نمودار و شکل های مختلف عرضه می دارند

متاسفانه چون این برنامه ساخت سال 2005 میباشد اجرای آن بر روی ویندوز های جدید از جمله ویندوز 7 یا ویندوز 8 ویا ویندوز 10 قابل اجرا نمیباشد و با توجه به نیاز داشتن مهندسین به این برنامه یک نقص بزرگ به شمار میرود که بسیاری از دوستان که این نرم افزار را از فروشگاه یا افراد دیگر تهیه میکنند دچار مشکل جدی برای اجرا و نصب برنامه میشوند.
در حال حاظر سایت تونیک فایل با تکنیکی آموزشی و قابل اجرا که در محتوای این مجموعه با ارزش گنجانده است به راحتی این برنامه را بر روی سیستم شما و با هر سیستم عاملی اجرا می نماید.

محتویات پکیج :
1-
نرم افزار سوپر فورج دارای قابلیت آنالیز فرمینگ و فرجینگ میباشد.
2-
تمامی مثال های کار بردی این نرم افزار
3-
اموزش نصب برنامه به زبان فارسی و به صورت مرحله به مرحله
 4- اموزش کامل نرم افزاربه زبان فارسی
 5- آموزش ایجاد لاینسیس نامحدود برای نرم افزار
  Help
6- نرم افزار بصورت کامل و فارسی شده
7-
کتاب دسته بندی فولاد ها بر اساس استاندردهایDIN & AISI و انواع الیاژهای صنعتی برای تعیین جنس بیلت و قالب ها

 شما میتوانید پس از پرداخت اقدام به دانلود این پکیج با ارزش نمایید .
کلیه نرم افزارها و آموزش های این سایت اخصاصی Tonicfile.ir میباشد و نمونه مشابه ندارد و هم چنین کاملا تست شده و صد در صد قابل اجرا است پس نگران چیزی نباشید و با خیال راحت خرید کنید و با خیال راحت دانلود نمایید.










دانلود نرم افزار سوپر فورج SuperForge
پرداخت شما توسط درگاه امن پارس پال و با انتخاب بانک عامل، انجام می شود

پس از پرداخت شما یک فایل با فرمت تکست دانلود خواهید کرد

که شامل لینک های دانلود و همچنین آموزش نحوه دانلود خواهد بود

فراموش نکنید که قیمت واقعی این محصول بیش از 160هزار تومان میباشد

دانلود نرم افزار سوپر فورج SuperForge

برای همیشه فقط یکبار و تنها با پرداخت 39 هزار تومان

 بلافصله بعد از پرداخت صاحب نرم افزار خواهید بود

توجه        توجه

درصورتی که برای اولین بار از سایت خرید میکنید لطفا بخش راهنمای خرید را مطالعه کنید .


۵ نظر:

  1. ناشناس۴/۰۶/۱۳۹۴

    بلاخره یکی پیدا شد مردونه بیاد این برنامه رو بفروشه من یکی خیلی وقت پیش میخواستم برنامه رو بخرم
    کارتون خیلی درسته

    پاسخحذف
  2. سلام

    من برنامه رو خریدم و دانلود هم کردم فقط یه مشکل کوچک داشتم که به لطف پشتیبانی سایت حل شد.

    ممنون از سایت خوبتون

    پاسخحذف
  3. از برنامه خوبی که قرار دادین تشکر میکنم

    پاسخحذف
  4. بالا خره یکی به فکر دانشجوها اقتاد.
    دمتون گرم واقعا....

    پاسخحذف
  5. ناشناس۹/۰۴/۱۳۹۴

    سلام

    تشکر میکنم از سایت خوبتون

    پاسخحذف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

کلیک کنید و بپرسید !

سوالات خود رامطرح کنید.

پاسخگوی شما عزیزان هستیم.