جمعه، دی ۲۵، ۱۳۹۴

دانلود نرم افزار شبیه سازاندروید DuOs

دانلود برنامه DUOS
دانلود برنامه DUOS





معرفی برنامه  DuOs

نرم افزاری جالب وکاربردی اندروید
 برای سیستم کامپیوتر شما با قابلیت نصب بر روی ویندوز 7 و8 
با قابلیت به روز رسانی وبدون نیاز به تمدید لاینسیس
برنامه DuOs انقلابی جدید به وجود اورد تا تجربه ای از اندروید بر روی ویندوز وکامپیوتر خود با سرعتی بالا و راه اندازی آسان وبدون نیاز به بوت جداگانه بین هر دو محیط به آسانی جابه جا شویم.





     ویژگی ها

تجربه کامل اندروید

بر خلاف برنامه های دیگر اندروید ومشکلات مجازی سازهای دیگر، این برنامه تمام مشکلات خود را برطرف نموده ودرواقع کار کردن با این برنامه به طور کلی شبیه به اندروید واقعی میباشد.
 یعنی تمام ویژگی های که شما بر روی موبایل خود دارید به طور یک جا میتوانید بر روی سیستم خود داشته باشید بدون هیچ محدودیت ویا ایجاد مشکل برای ویندوز شما.








سازگاری با برنامه ها

نرم افزار DuOs  تقربیا تمام برنامه های اندروید را به طورکامل اجرا میکند وبیشتر اپلیکیشن ها بر روی این نرم افزار قابل نصب می باشد این نرم افزاردارایpackage installer میباشد که دراکثر برنامه های مورد نیاز به صورت اتوماتیک نصب میشود و این امکان را به شما میدهد تا محبوب ترین برنامه های خود را نصب کنید واز آن لذت ببرید.








عملکرد

پشتیبانی از شتاب دهنده سه بعدی و پشتیبانی از درایور Open GL وعملکرد عالی در هنگام اجرای برنامه های اندروید باعث حفظ مصرف انرژی سیستم و طول عمر بیشتر باتری در سیستم های نوت بوک می باشد.

نرم افزار DuOs ، شما را با سرعتی بالا پشتیبانی میکند بنابراین شما میتوانید یک تجربه بسیار عالی ولذت بخش با بازی های اندرویدی درمحیط ویندوز داشته باشید. 








پشتیبانی از دستگاه ها

نرم افزار DuOs  از تمام دستگاه هایی که شما به کامپیوتر خود متصل میکنید ویا بر روی سیستم خود دارید پشتیبانی به عمل می آورد .
از جمله:خروجی صداومیکروفن ،پشتیبانی ازدوربینهای دیجیتال همچنین سنسمورنورسنج نوت بوک،قطب نما وجهت یاب می باشد.











ویژگی های تبلت

نرم افزار DuOs همانند تبلت عنل میکند ، همان گونه که در تبلت صفحه نمایش لمسی دارید، در هنگام استفاده از این برنامه نیز این ویژگی برای شما فعال است.
که به آسانی در نقشه های GPS به راحتی میتوانید زوم کنید وخارج شوید.








ویژگی های دکستاپ


 نرم افزار DuOs ،دو صفحه کلید به شما ارائه می دهد که صفحه کلید اول سخت افزاری یا همان کیبورد شما می باشد و صفحه نمایش دوم به صورت نمایشی همانند گوشی های اندروید عمل میکند.وهمچنین پشتیبانی از اینترنت و وای فای شبیه سازی شده میباشد.که امکان اتصال برنامه های اندروید به اینترنت را فراهم میسازد.










ذخیره سازی و اشتراک فایل

و در آخر این که شما می توانید تصاویر، فیلمها وموسیقی بین هر دو سیستم عامل اندروید و ویندوز با یک ابزار که اینن برنامه برا یشما فراهم میکندوهمانند SD کارت گوشی های اندرویدی می باشد که اشتراک فابل را آسان می کند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

کلیک کنید و بپرسید !

سوالات خود رامطرح کنید.

پاسخگوی شما عزیزان هستیم.